marți, 23 aprilie 2013

Cătă

După jdemii de zile de judecată, binecunoscutul Cătălin Voicu a primit 7 ani de pușcărie cu executare. Probabail dacă avea executați real cei 7 ani de acasa astazi ar fi fost un onest magazioner si nu un ex-senator român in pușcărie. Dar, deh...
Când am aflat această veste minunată, mi s-a speriat gândul! Deci, peste 20...30 de ani, nepoții mei vor trebui să învețe la școală pe lângă operele nepieritoare ale lui Adrian Năstase și scrierile pline de înțelepciune ale lui Cătălin Voicu! Și ca și cum nu ar fi îndeajuns, nefericiții mei nepoți vor citi conform programei școlare toate bibliotecile scrise la Jilava, Rahova sau Poarta Albă de nu mai puțin celebrii: Mihail Boldea, Codruț Sereș, SOV, George Copos, Mitică Dragomir, Relu Fenechiu etc, etc.
Desigur din această liste de lecturi obligatorii vor absenta Marian Vanghelie și Gigi Becali, care dat fiind inapetența congenitală pentru tainele scrisului sau a cititului, operele nepiritoare a celor doi vor fi înmagazinate pe suport electronic, ca audiobook.
Har Domnului, că nu a murit degeaba Ienăchiță Văcărescu:
”Urmașilor mei Văcărești,
Las vouă moștenire.
Creșterea limbii române,
Ș-a patriei cinstire!”

Niciun comentariu:

Apreciaza: