joi, 14 februarie 2013

Raspunsuri de tip corporate



Mai zilele trecute am aruncat o întrebare celor de la UPC:

As vrea sa-mi spuneti de ce eu, client din Bucuresti, trebuie sa am 10 posturi TV si 2 radio maghiare, si nici unul din Republica Moldova?

Răspunsul celor de la UPC a fost prompt si politicos. Problema este că deşi poartă o semnătură de "fiinţă umană" (Graur jr. dixit), răspunsul este de un general-applicability, ceva de speriat!

 Va asiguram ca vom tine cont de sugestia dvs privind introducerea canalului .... in grila noastra de programe si ca aceasta va fi inclusa in planurile noastre pentru viitor. In masura in care inregistram solicitari in acest sens si din partea altor clienti, speram sa o solutionam favorabil.
Am cerut programul tv "..."? Nu, şi de fapt răspunsul personalizat la destinatar şi expeditor, este doar o formă de reacţie condescendentă, dar mai ales e vorba de un politically correctness prost înţeles. Într-o societate care nicicând nu a excelat la materia Relaţii cu Publicul, un astfel de răspuns (de la o firmă importantă  în domeniu, cât şi la Ministerul Finanţelor!- taxe, etc) pare mai degrabă un mângâiat pe creştet domol, adresat unui exaltat de isteria steagurilor secuieşti.
Păcat, o firmă mare presupune şi reacţii pe măsură. Câteodată nu e îndeajuns doar răceala investiţiilor, mai e nevoie şi de căldura feed-back-ului furnizor - client.
Totuşi, 14 februarie ar trebuie să ne facă mai buni, nu?

Niciun comentariu:

Apreciaza: