luni, 4 martie 2013

Incident rutier


Undeva, pe o strada, un agent de circulatie oprește un participant la trafic.
- Să trăiți, caporal Milford Căpșună, actele la control!
- Poftim? Chiar vă cheamă caporal Căpșună?
- Da, de ce vă mirați? Actele!
-  Ciudat...(caută în torpedo), poftim.
-  Hm, astea-s actele de la casa!
- Sunt acte sau nu?
- Nu, nu sunt actele pe care le vreau eu.
- Da, dar sunt tot ale mele.
- Actele mașinii, va rog.
- (caută iar in torpedo) Poftim.
- (citește și pufnește în răs) Vă cheamă Argentina Pisculete?
- Și da și nu.
- Da sau nu? Vreau un raspuns clar.
-  Mda!
- Mda, să înțeleg că sunteți Pisculete, dar nu și Argentina, nu?
- Dacă raspund ce-mi vine pe limba mă arestați pentru ultrajul organului in exercitiu funcțiunii, nu?
- Nu numai! Am si un pulan nou in dotare!
- Înteleg, nemlădiat pe alte spinări…
-  Exact, domnule Argentina, pardon Pisculete. V-ați supărat de greșeală?
- Hm, pe un copil te mai superi, dar pe dumneata, nu.
- Apropo, numita Argentina este mama, soția sau fiica dumneavoastră?
- Dumneata ce crezi?
- Cand e vorba de Argentina, nu cred nimic.
-  Fa un exercitiu de imaginatie…
-  Nu, eu cel mai departe am fost pana la Varna.
-  Cu gandul?
-  Nu, cu Christian Tours.
-  Doamna mea…
-  Aha, soția, deci.
-  Mda, ești încă virgin, nu? E soția, în lume nu există doar mame.
-  Oho, sarcastic…
-  Oho, neologisme? Le învățați în pauza de aritmetică?
-  Nu, dar vrei să afli cum știu să-ți număr punctele?
-  Răzbunător și sarcastic…eu combinație letală pentru mine.
-  În fine, să mergem mai departe, stiti de ce v-am oprit?
-  Bineînțeles că nu, chiar eram curios…
-  Ei bine, ati depasit linia pe linia continua.
-  (uitându-se pe șosea) Care linie continuă? Aici e numai întreruptă, de la un capăt la altul!
-  Conform articolului 8, aliniatul 27, paragraful ghe al Codului Rutier, citez, o linie intrerupta e formată dintr-o multitudine de linii continue întrerupte!
- Ce?! Ei, nu că asta e hoție și batjocură pe față!
- Te-ai enervat?
- Bineînțeles! Chiar dacă rămân pieton pentru tot restul vieții mele, o asemenea gogomănie nu pot accepta! Linia întreruptă e formată din linii continue întrerupte?!
-   Da, așa e! Ce, într-un kil de apă nu sunt câteva sute sau mii de picături de apă?
-   Și?
-   Adică, întregul nu este altceva decât o sumă de părți!
-   Înnebunesc! Atunci (se duce la portbagaj), eu o să scot cuțitașul ăsta (scoate amenințător un topor din portbagaj), și o să te tranșez aici pe caldarâm în mii de bucăți, însă nu-ți fie teama, nu o să mori, căci ciosvârtele rămase din tine sunt tot tu, întreg!
Polițist și șofer încep să alerge unul după celălalt. Polițistul se împiedică și cade pe spate. Șoferul îl ajunge și ridică toporul asupra lui. Polițistul își pune mâna la ochi, și urlă îngrozit:
-        Zâmbește, ești la camera ascunsă!
-        Da? Atunci, hai și tu, zâmbește, ești la camera ascunsă!
Din preajma lor încep să apară cameramani, ingineri de sunet, regizori.
-        Noi suntem de la Antena 1, voi?
-        De la Pro. Cornele, tu ești, mă?
-        Radu?
-        Da. Păi nu erai la Prima?
-        Eram...
-        Știam că ai plecat la Kanal D pentru salariu mai mare...
-        Așa e.
-        Păi, ai plecat și de acolo?
-        Am plecat pentru că salariu era mare doar pe hârtie...
-        Înțeleg, welcome to the club. Parcă erai însurat, nu? Miruna?
-        Da, tu? Gina, parcă?
-        Exact.



Niciun comentariu:

Apreciaza: