joi, 8 ianuarie 2015

Cronica de film


Hobbit III. Ajuns la capătul trilogiei, Hobbiţii lui Peter Jackson îşi dau obştescul sfârşit. L-am văzut 3D şi tot nu mi-a schimbat părerea devaforibilă despre film/trilogie. Liniar, banal şi mai ales prea lung (cel puţin o oră putea fi sacrificată fără remuşcări).
5/10

Gone girl. Un film interesant, cu variate complicaţii, aproape verosimil. Ben Afleck bun în rol, iar Rosamund Pike foarte reuşită!
7/10

The Equalizer. Un film cu multă acţiune, absurdă şi nefirească pe alocuri. Denzel duce filmul în spate, chiar dacă sunt momente când pare un tribut adus lui Rambo! Alături de el o surpriză plăcută este Marton Csokas, un villain foarte reuşit.
7/10

Am lăsat la final, la creme de la creme, seria Yolki (Bradul de Anul Nou). Iubitorii de filme din patria noastră cad, an de an, pe spate de admiraţie în faţa seriei Singur Acasa. Nu există alt film mai potrivit pentru Sărbătoarea Crăciunului în familie decât seria cu Macaulay Culkin. Greşit!
Eu am descoperit Yolki! Este vorba de o trilogie fără prea multe legături între ele, personajele rămân constante, dar evenimentele nu sunt interconectate. Cei de la TV1000 mi-au oferit şansa de a vedea trilogia, şi probabil or să o mai dea filmele de câteva ori anul ăsta.
Per ansamblu e vorba de 3 filme ruseşti, cu o puternică atmosferă slavă şi filmate alert a la americaine. Scenariile sunt bine închegate, iar actorii reuşesc personaje plauzibile (ok, cât de plauzible pot fi într-o comedie).

Yolki 1=> 9/10
Yolki 2=>7/10
Yolki 3=>8/10
(de aici)

Niciun comentariu:

Apreciaza: