duminică, 26 mai 2013

Cenzurat!


Mă uitam zilele trecute la emisiunea ”Cenzurat!” de la Look Tv. Emisiunea este de umor, gândită și realizată de 4 ardeleni tineri. Fără să-mi dau seama, din regățean m-am transformat în ardelean. Zice unul către altul: bă, cică toate femeile sunt sunt programate să fie lesbiene, adică astea normale sunt de fapt stricate! Atunci, spune celălalt, trebuie să le supunem unei transformări. Și apare al treilea care spune că pentru transformare e nevoie de ciocan!
Eu ascult vorbele lor și aștept și altă poantă decât aia cu femeile normale care sunt de fapt stricate. Trec câteva secunde și încep să râd ca un nebun, nu de poanta cum că pentru transformarea femeilor din lesbiene în heterosexuale ar fi nevoie de ”ciocan”, ci pentru faptul că ascultând glume spuse de ardeleni, eu devenisem un spectator ardelean!

Niciun comentariu:

Apreciaza: