duminică, 19 noiembrie 2017

#scurtisime

1. un bărbat de 50 de ani s-a hotărât să-și facă schimbare de sex. Cică vrea să iasă la pensie mai devreme, ca femeile.
(aici stirea pe larg)

2. PSD invocă mereu votul poporului pentru a rămâne întreg mandatul la cârma țării, indiferent de rezultatele economice și sociale. Aceasta este o gândire de tip penal. Ai primit o sentință de 4 ani, o duci la capăt. Ieși mai repede doar dacă nu sunt bune condițile de trai din pușcărie. Dar pușcăria lor e Casa Poporului, cum să fie condiții rele acolo?

3. Azi am prins de la jumătate o știre despre roboții viitorului. Din una-n alta, cică roboții vor fi folosiți și în scopuri sexuale. Instinctiv am concluzionat: ”Ți-ai pula-n ei de roboți!”

4. Un coleg în birou îi explica altuia că ți se poate închide apa caldă (dacă nu o plătești), ți se poate închide căldura, curentul electric, dar în niciun caz apa rece. ”Apa rece nu se închide! Apa rece e ca aerul! Ce, aerul ți-l închide?!”

5. Doi la o bere. 
A murit Regele Mihai, spune unul. 
Mda, numai Iliescu nu se dă dus, răspunde celălalt. 
Amândoi sorb din berile de sub nasul lor. 
Hm, spune primul din nou, mai ști, poate moare și el mâine, poimâine! 
Fugi de aici! Nu-i creștinește să-l îngropi pe Rege, hohotind cu gura până la urechi!

6. Doi puști de circa 10...12 ani discută în autobuzul 300.
Ia uite ce plină e Piața (Victoriei) de mașini, sâmbăta nu e nicio mașina aici, dar nici una!
Păi, da, sâmbăta nu sunt mașini, sâmbăta sunt proteste.
Așa e, eu nu stau în București și la mine acolo nu sunt proteste. Apropo, ai auzit de Paradisul Verde, nu?
Da, am fost pe acolo și am văzut niște palate!
Da, acolo bogătași nu-ș fac casă cu etaj... ca să vadă lumea că au bani își fac case doar cu parter, dar foarte întinse, știi impozitul e pe suprafața locuită (wow!)! Noi stăm într- casă cu etaj.

7. O fetița de circa 3...4 ani se alinta pe lângă taică-su, în Auchan. ”Hai ia-mi o jucălieee...”. Tatăl îi răspunde calm, ”Nu am bani”.
”Ba da, ai pe CARD, raspunde fetița clar, fără să-l maimuțărească pe R cu L.

Niciun comentariu:

Apreciaza: